vad jag tycker! =)



tummen upp för:

bra musik, som man verkligen kan lyssna på om&om igen. har ni inga såna låtar  man bara vill lyssna på hela tiden, låtar som påminner om någonting, ngra vänner, familjen eller någon kille.

mycket pengar, när man jobbat eller fyllt år har man alltid mycket pengar och man kan  köpa inprencip vad man vill. och man behöver inte tänka, nej om jag köper de&de har jag bara  så&så lite kvar, pengar är bäst!!

vänner man kan lita på, alla har väl någon vän man litar på? och alla har väl någon man  är bra vän med, men som man inte kan lita på. så är det iallafall för mig, vissa kan man  inte lita på och vissa kan man inte, men vänner som man kan lita på är alltid dom bästa vännerna, jag vill kunna säga saker till mina närmaste vänner & veta att dom inte kommer ut. så vänner man litar på känns bra!






tummen ner för:

slitet hår! ja slitet har är just vad jag har nu, det är riktigt jobbigt, hatar slitet hår. man får det av att man plattar det ofta, utan värmeskydd, och av att man fägar det mycket beronde på person ( jag själv färgar det inte så ofta) men slitet hår är absolut ingenting man vill ha!

när man har ett par favorit byxor som blir försmå eller går sönder så man inte kan ha dom mer!  man blir så sjukt sur,

regn, ja fy vad jag stör mig på regn nu, det är aldrig bra med regn så fort man ska gå ut får man lockigt hår?!  och om man ska vara ute på vissa aktiviteter, eller festivaler, eller med kompisar så regnar det? och man kan inte ha lika kul som man hade haft om det inte regna och man bli ju blöt av regnskor, kläder hår & smink rinner, nej regn det gillar vi inte!!


/ MATILDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0