shakiras ny låt?

är det ngn som vet vad hennes nya låt heter?
för jag har glömt bort det, & blev sugen på att lyssna på den.
så om det är någon som kan namnet, skulle det  vara jätte gulligt
om ni skrev det här till mig? skulle bli jätte glad =) :D

/ matilda .


___________________________________________________
och louice sover nog eller något. för jag har inte hört ett ord av henne
nu på morgonen, och johan, ja han är på väg till stockholm :D 
 

tror jag ska iväg med mamma o pappa o äta glass eller något. skriver antagligen

senare.   hejdå;d


Kommentarer
Postat av: Anonym

she wolf :)

2009-07-29 @ 13:24:38
Postat av: svar till.

tack så mycket:)

2009-07-29 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0