INTE BÖG

nu är det så, att för att jag bloggar med dessa två mesar kommer alla tro jag är bög.
så är dock inte fallet, med tanke på att jag har en flickvänn som heter Jessica Danesh, hon är underbar :)
En anledning till att jag bloggar är för att de jag har att säga är extremt viktigt, eller iallafall mestadels av fallen.
Okej, de jag har att säga är totalt oviktigt, men roligt som fan, så ni ska läsa de endå :)
Ibland kommer de vara totalt utflippat, eftersom hela jag är det.
Jag svär asså, du kan fråga alla brudar jag haft sen jag va fem att jag är de !
♣ <- - - coolt (H)
Ja, allt för mig då.
ha de så bra, heheh :D
och kom ihåg: SPADE
/ Johan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan du hade skickat din blogg till mej den var jätte fin =)

2009-07-29 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0