eskilscupen!

eskilscupen gick väl hyfsat bra, jag ska inte klaga, vi förlorade ingen match, men vi vann ingen heller för den delen =( men vi spelade först 1-1 & sen 0-0 mot vilka lag kommer jag dock ej ihåg. minnet ni vet? inte det lättaste. men jag kunde väl spelat bättre än vad jag gjorde men nu ska vi inte klaga på mig själv

iallafall så har jag matcher imorgon också, cup hela helgen nu(y) då få vi hoppas att vi vinner och inga förluster. vi får kämpa. finns ju många bra lag, | till någonting helt annat så har jag ångest som fan, inte pratat med min älskling så riktigt på 1 månad, visst hört av oss hur vi mår , vad vi gör osv, men inte riktigt snackat och sånt. och anledningen till de är för han är utomland, och nu när han loggar in på msn för första gången på hela resan. ja vad tror ni? ja då missar jag han pga att jag äter!!! fattar ni jag missar han, sjukt störigt, så nu har jag någonting att störa mig på resten av helgen..

tack o adjö.
matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0