MATILDA TYCKER TILL!

detta är dock inte menat mot ngn, utan bara helt anmält.
matilda bara tycker till=)

Ni vet hur de är i denna fucking värld,personer som sviker och personer som blir svikna var glad för stunden ta hand om varandra ,för när nästa dag kommer så är dom me någon annan personer blir sårade men ni bryr er inte kom hit ska du få se allt från min vinkel ,vänner som sticker från den ena till den andra ,fattar ni inte att ni behöver varandra att blir lämnad helt i sticket e inte kul blir så jävla lessen att inget längre är kul så var rädd om vännerna och håll i dom hårtför utan dom kan de bli svårt du skaffar andra vänner men du känner dig utanför de känns som om du bara stör ,du tänker dumma tankar att dom inte tycker om dig men du är egentligen deras enda stöd  vänner kan säga du och jag föralltid ,du och jag till graven jag lämnar dig aldrig? sen så står man där tomhänt och övergiven för din bästa vän har lämnat dig med vinden tillslut står du där med tårar på kinden du tänker på allt ni hade era underbara minnen Du står där övergiven på din väg du fattar inte hur de kunde bli så här ni delade allt hade massa hemligheter men dagen efter det fick alla reda på det allt det värsta ingen fick veta om nu har du lärt dig att aldrig lita på nån så kom ihåg det när du berättar något för din vän för en dag kommer du att stå där själv så håll det värsta för dig själv även om det skulle kännas skönt att berätta allt men då kan du bli förstörd Vänner behöver alla även ung som gamla Men ibland kan vänskapen kallna Men du och din vän kan hålla den vid liv Så kom ihåg det när ni har startat ett krig !

vänner är någonting vi behöver, vi alla! ingen mår bra utan vänner, ingen mår bra av att vara ensam, ingen mår bra över att bli lämnad, man tänker oftast bara på sig själv och glömmer sina vänner, jag är själv inte bäst absolut inte, men jag försöka hålla i mina vänner, jag försöker vara så bra vän som möljigt, jag hålle hemligheter folk säger, och tämker innan jag ska berätta ngt om någon. för utan mina vänner vore jag inte så mycket, mina vänner är ju dom som ska hjälpa mig när jag är ledsen, mina vänner är ju dom som ska ställa upp för mig, och framför allt det är mina de vänner som ska göra mina dagar oförglömliga, och min tonårstid rolig. så varför ska vänner snacka skit om varandra, varför ska vänner bråka? visst kan inte alltid vara vänner, men undvika bråk. vänner är ju faktiskt de vi behöver!

puss matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0