TJO


så vacker jag är på morgonen när jag vaknar haha!
men godmorgon, sovit gott? för det jag har gjort iallafall. wwiie, för en gångsskull.somnade halv 3 igår& förlåt för jag inte skrev godnatt till er, men jag orkade helt seriöst inte, jag hade en dålig kväll. & tänkte bäst o inte blogga när jag är sur/ledsen.så jag sket i det istället. =) ska snart äta bullar tror jag, min pappa har köpt det till mig, snällt va?

som ni märkt så är det mest jag o louice som upptaterar och får bloggen i liv, för johan ja han vet vi intevad han håller på med om dagarna, han är väl förmoligen mycket med jessica, och när han är inne på datan så glömmer han de. hade velat ta en spade o slå i hans huvud & se om han fick lite vett då. eller vad tror ni?

/m♥- va dig själv de kommer du längst på.

Kommentarer
Postat av: s

ni är tillagda.D

2009-08-14 @ 12:43:51
URL: http://sagharauseus.blogg.se/
Postat av: abeee

tjockis

2009-08-14 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0