Tillbaka

jag är inte död, jag lever :)
skulle dock vara väldigt coolt att dö, måste testa de ?
någon som e på ? :)
Jessica är hemma, så får sehur mycket som blir skrivet ?
spade is the shit, strålfisk också.
fuck er nu, juhään är tillbaka ?
jag frågade några vänner, hur vill ni se mig ?
för alla snackar att jag gått och blivigt fitta, och blivigt shook och så.
så hur vill ni ha mig, svaret blev.
Vi vill se juhään, vi vill se dig galen igen !
so guess what, jag är en atention whore, precis som vissa andra.
vissa rökande och drickande fjortishoror, som tror att jag vill vara vänn med dom, vilket jag inte vill.
men hur som helst, juhään är tillbaka!
så knulla ett lik och slå ner en slampa.
för nu kör vi min stil igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0