svara på frågor

1. mår du dåligt av någon anledning?
2. har du dåligt självförtroende?
3. har du någon gång blivit mobbad?
4. har du mått dåligt av någon anledning
5. har du känt dig utstött någon gång?
6. har du känt att du inte passat in?


1.nej jag mår bra! idag iallafall =)

2. jag kan inte klaga, jag kan känna mig snygg vissa dagar som jag kan känna mig jävligt ful vissa andra, men jag tycker jag ser okej ut!=)

3. mobbad har jag aldrig blivit, men jag har dock mobbat.. men när jag va yngre.

4.ja vi alla har väl mått dåligt ngn gång, men jag har aldrig behövs gå i terapi eller tatt några tabletter för depration eller liknande. men jag har ju alltid huvud på topp, jag är ledsen jag med.

5. när jag va mindre ville jag hela tiden vara i toppen & när jag inte var de kännde jag mig utanför. haha!

6. ngn gång har jag, de har nog de allra flesta men mest när man var yngre, liksom jag är ju bara med de vännerna jag trivs med nu. när man va liten var de väl mest att hon är populär henne vill ja va med, men nu är jag enbarts med folk jag trivs tillsammans med:)

hoppas du blev nöjd med dina svar
puss matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0