SPADEEEEE

De har varit ett jävla in i helvetetsjävlakukhorfittbögslamp tjat om spadar nu ett tag, så här kommer den.
det ni längtat så desperat efter, oh god !
jag kan knappt tro de själv.
fyfan, jävla satans kuk.
Oj! sånt får man inte sär, nu kommer farbror blå och slår mig på kulorna med batongen.
sen blir de of till hall för mig då.
aja, de va de fan värt.
HORA!
kolla nu sa jag de igen?
shit, detta blir bara värre och värre.
fan ska jag göra med mig själv.
aja, pack to topic, ska visa de ni bara får se once in a lifetime, juhään och spade!<3

Juhään (v) Spade
kom över denna skönheten utanför någon jävels hus, skulle tatt med den hem, men den va föör stor.
allt från er favorit !
/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0