nu talar juhan ut!

Måste bara säga att han där justin något är den bögigast killen sen krillebooi och michael är bäst :)

Först ska jag säga att dessa åsikter inte bör tas personliga.
eller de bör dom visst, för de är riktigt mot en större grupp människor :)

FJORTISAR
ni börjar bli ett problem nu, det är inte, vad ni än tror, sexigt att ni springer runt och ser ut som en jävla katt i hela fucking ansiktet. Jag menar, vi killar gillar faktiskt inte att knulla katter, eller dom flesta av oss gör inte de.
Sen den jävla skiten ni har på läpparna, om ni vill ha billigare sån idomin salva så är de bara att ställa sig under mitt fönster, så ska jag sagga på era läppar, för de är det de ser ut som någon har gjort på er.
så min åsikt är att ni tar er brunkräm och smörjer in hela er i de, så ni ser ut som den skit ni är, spolar ner er själv i toaletten och försvinner ut i havet. Era jävla sjöodjur !
ni blir cp fulla på ett glas saft, och höga som hus på en panodil.
Ni byter vänner varje dag och är falska som fan.
Ni är slampiga som fan, och typ en fjortis och en annan fjortis hade kunnat sitta utan för en jävla kyrka och runka av en kille, bara för att få sig ett namn (lägg märke till att detta var ett exempel)


PRIDEPARADEN
Jag tycker den är fel, prideparaden är fett gay.
Bögar och lebbar borde stoppas in i ett fett kuvert och skickas hem till Brüno.
Killar som gillar killar ?
vad är ert fucking problem?!
De är fitta som gäller era kuksugare!
Det är fett fel att va bög, så fuck er alla !
Ni är taskiga mot gud förfan, de va inte så han ville ha de när han skapa denna värld!

SPADE
den enda possitiva saken i detta inlägg. Spadar !
Spadar e bra till de mesta, som bl.a spada ner fjortisar och bögar.
och sedan använda för att begrava dom.

Deta var allt för idag barn, så ses vi hemma i min stuga
/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0