nattbloggning.

alla stora kända bloggare som tjänar pengar på att blogga, ser ner på alla så kallade små bloggare, & visst det hade kanske jag också gjort om jag nu fick ngra tusen i månaden på att bara skriva, det är klart. men någon gång, va väl kissie och nybörjare och dessie med? alla är nybörjare någon gång,dock ska man inte ljuga om hur många besökare man har iheller, men jag tycker inte man ska se ner på oss små bloggare för att vi försöker komma ngn stans, jag själv hade aldrig sagt nej till att bli känd o tjäna pengar på att blogga, aldrig! men man måste också tänka att de får stå ut med rätt mycket, höra att de är fula & få tårtor kastade på sig osv, och måste hela tiden tävla om toppen, men ska man vara känd tycker jag man få ta den skiten! det är liksom hämnden med att man tjänar pengar på det.

dock har vi inte så många besökare, men om man forsätter får man fler&fler, och jag tänker även kanske starta en egen blogg sen, skriva om mig själv bara, och bara hur mycket ego som helst, för då är det liksom min! men de är ju kul o blogga med louice o johan också men inte samma sak som att ha en egen, beror på om man tröttnar på att blogga också, jag har lätt för att tröttna på saker o ting, men jag vill inte tröttna på att blogga,

för det är så otroligt skönt o bara sitta och skriva av sig, skriva av sig sina känslor och sammtidigt kan andra läsa o ta del av det och kanske bli en starkare person genom bara några ord, och kanske hjälper man någon med det man har skrivit,
/ m♥- va dig själv de kommer du längst med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0