Långt inlägg

Nu ska jag skriva ett långt inlägg, om massa olika saker och ting.
Jag är fullt normal, ibland.
Och om ni har något emot de så har jag bara två ord till er, och de är: fuck you!
OCH, jag tänker ta varje chans jag får att visa min röv, för folk blir väldigt sura av att se Juhään's röv.
Jag är homofob, och stolt över det.
Jag älskar jessica, hon är min.
och försöker ni ta henne ifrån mig, så plockar jag fram min motorsåg och min spade!
era jävla horungar :)
jag är fortfarande en extremt stor rap talang.
Jag hatar vissa människor, ni vet säkert vilka.
fuck em all!
Jag tänker faktiskt lägga ut en text här på denna lilla bloggen, för att visa att jag inte skojar och att jag faktiskt är bra på att skriva låtar :)
hehe, frågan är bara vilken?
anyway, jag älskar jessica danesh thall mest, mest, mest :$
heheh, im not playing i fucking love her!
Jag har blivigt en väldigt rolig person nu på sistonde, och tydligen, världens roligaste person på morgonen.
efter som att jag bokstavligt talat vaknar och börjar svära.
fråga Preem?, haha.
nu kommer vi till den läskiga biten, folk har frågat mig om jag tar droger numera?
JAG TAR INTE DROGER, DROGER ÄR FARLIGT!
fattar inte var fan ni fått de ifrån?
Jag är en förbild för barn och sådant, så jag kan inte ta sådant.
Och slutligen, ni fattar inte va?
vad vissa av er än försöker göra mot mig, så har ni inte fattat detta:
I JUST DON'T GIVE A FUCK !
                
                                      Jag älskar jessica !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0