hola!:D

hola amigos!
nu är louice back
in tooown,
welcome home,
thank you?:)
& översättning till dig matilda

hej kompisar!
nu är louice tillbaka
i staaden,
välkommen hem,
tackar?:)

jaa världen är svår men jag gör
det lätt för er som in kan engelska
genom att översätta :D
& nej jag har inte användit google
translate för jag e duktig;$

iallafall kom jag hem för ungefär
sådär en halvtimme sen kanske,
eller typ 45 minuter vet inte ;)
men det tog typ 1 timme och typ 10 minuter hem,
& på vägen hem låg det en död älg på
vägen :|
det var nån som hade kört på den, (inte med vilje)
& hela bilen va helt jävla köttad:|
men sen när vi kört förbi älgen somnade jag,
lika trevlig som alltid :)


älgar är stooooooooora djur :|
& det va min första älg jag såg i
verkligheten, synd att den va död bara:|
annars var det inga problem !:D
tack till mitt underbara lag för en skitrolig helg,
i barnens by i hästveda:)


/ louice ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA dör av det du skrev du bara och översättnig till matilda HAHAHA :D

/ sofie <33

2009-08-17 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0