hej!

matilda jag vet varför
du börjar bli sjuk.
jo du har fått svininfluensa.
det är en sjukdom som kommer
drabba väldigt många delar
av sverige, du kanske blir
den som smittar helsingborg.

min teori.
matilda har fått det för
att hon gillar grisar,
svin = gris.
hon bajsar mycket.
grisar badar i skit.
eller gyttja men whatever.
hon är en gottegris.
& i ordet gottegris finns
ordet gris med som alltså
betyder svin också.

det va min teori.

så till er som inte vill ha svininfluensa,
sluta bajsa, gilla grisar & ät inte godis.
så lär ni slippa denna obehagliga influensa!

fast det är inte 100% säkert att matilda
har fått det , det var bara en gissning (a)
jag hoppas iaf att du inte fått det! ♣

/ louice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0