HÄLDELSERIKA DAGAR!

hej, jag har varit dålig på att skriva, jajja jag vet, men vet ni varför jo jag har haft sjukt roligt och max varit hemma 15 min på 2 dagar, och så liksom har jag bytat kläder o duschat kanske snabbt,
torsdag: jag stack till rebecca så badade jag o hon & eve, sen så ringde vi ngra fler så fick vi för oss att tälta så det gjorde vi tors-fre hahha rolig! mycket snack osv
fredag: vaknade i det uber bara tältet, solade med beckis o julia från 11-3 typ. brännde läpparna =( men blve brun iallafall! mjaaou like it. sen stack vi o spela laserdome, jag va väl rätt hyfsat bra skulle jag trp HAHAH! sen stack vi mot knutan o käka. och senare ut och sen blev det beckis,
lördag,: IDAG!:D my baby kommer så förvänta er inte att jag skriver så wow mycket idag mot kvällen..

pussss matilda

( saken var den att vi skulle tälta 7 i ett 2 manna tält?!?!? men det blev 5 ist för 2 sov ute på solstolar, så 5 stycken i ett 2 manna tält, ja det va trångt och varmt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0