gör mig liten?

har ni aldrig tänk på hur jävla bra det va när ni va små. jag vill bli liten! =(( jag vill inte växa upp o ta ansvar för mig själv.vill kunna, gör vad jag vill, klä mig hur jag vill utan att folk ska snea, jag vill inte växa upp, jag är rädd för framtiden.. tonåren är jobbig,allting händer då. vänner börjar svika en, och man hittar kärlek, som är bra för stunden, man bli sårad. man bråkar med familjen, allting bli så jobbigt, man tar inte dag för dag mera,man tänker för mycket och man vill vara ngn man inte alls är, man vill räcka till för alla, men man gör inte det,

gör mig liten då man alltid hade alla sina vänner kvar, då man aldrig bråka med en kompis då det alltid va jag&hon, eller jag&han. ingentign hindrade oss från att leka. nu är det så mycket för ska passa för man ska vara bra vänner, man ska kunna lite på någon, man bråkar om saker som är så jävla små. man bytar umgänge o vänner. lika ofta som man bytar trosor. jag vill ha en vän,en vän jag kan lita på till 100% en vän jag vet ALLTID kommer finnas för mig, när jag va liten hade jag många såna? nu vet jag inte ens va dom finns. snackar inte med en del alls.har inte kontaken med ngn nästan.vänner jag träffa när jag skulle börja 6-års såna vänner vill jag ha, vänner som skiter i hur man ser ut, vänner som skiter i om man inte just kan va den dagen. jag har vänner nu jag aldrig skulle velat byta ut mot någonting, vänner jag älskar, vänner jag aldrig skulle klara mig utan, vänner jag känt i flera år. som jag också har följt, jag har äkta vänner, vissa iallafall. men jag vill blir liten och slippa alla problem.

- att kunna leka ute i sandlådan och inte veta vad som finns utanför häken, inte veta alla hemska saker osm händer där ute, alla som bli våltagna alla som blir misshandlade, alla som råkar ut som olyckor.när man va liten visste man inte vad sånt var för någonting och man levde bara i sin egna värld. och tänkte inte på såndant. man tänkte bara på att den barbie vill jag ha, eller den dockan vill jag köpa. och det värsta som fanns va när ens favorit barbies huvud hade gått sönder, och hela världen gick under för det. kolla världen idag? konstigt att man är rädd för framtiden, konstigt att man ibland är mörkrädd och inte vill gå själv kl 12 på natten, när man va liten sov man djupt och drömde sött vid den tiden,


/ m♥- va dig själv det kommer du längst på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0