dagens blondinskämt :)

Vad sa blondinen när hon blev retad för att hon hade vakuum i huvudet?
- Bättre det än ingenting alls.
Varför hoppade blondinen från en skyskrapa?
- Hon skulle testa Always med vingar.
Varför gillar inte blondiner att gå till tandläkaren?
- De får inte stoppa något i munnen på en hel timme efter besöket.
Varför har blondiner en hjärncell mer än en hund?
- Så att hon inte ska lukta alla i skrevet.
En blondin sade till sin pojkvän: Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav 
mig 20 kronor bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
Nästa dag: Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för 
att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha-ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!
Två blondiner var på väg ut från sin första biologilektion när den ene säger: 
- Penis? Vad är det för något?
- Ingen aning, säger den andre, men jag ska fråga pappa. Han vet säkert!
Nästa dag i skolan: 
- Nåå, hur gick det, frågade du din pappa om det där ordet?
- Ja!
- Vad hände då?
- Han drog ner byxorna!
- Vad var det för något då?
- Ja, det såg precis ut som en kuk, men var betydligt mindre ...


/ louice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0