äntligen vaken.

godmorgon, om jag sov bra? ja sådär vid 11 tiden kom min syster in och rota efter klämmor i mitt rum. buhu, tack för du väckte mig, men jag har inga klämmor du kan låna, har knappt ngra till mig själv.så gå nu, åhh att man inte kan få sova i lugn o ro. hahah!nej nu lätt det som jag alltid bli väckt, men jag somnar alltid om så det gjorde jag nu också så vaknade för en 30 timme sen :) halv 1 då! (y) får väl se vad som händer idag o vad jag ska göra, eller lägger jag mig bara och bäddar ner mig i mitt täcke och kollar film, det låter också mysigt, äsch vi får se vad det blir, någonting rolig måste det ju blir!


jag vet det ser ut som jag har världens stora arm, men who cars? hahaah så stavas de ju dock ej.
/
m♥- va dig själv det kommer du längst på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0