9 DAGAR KVAR

ja nu är det bara 9 dagra kvar den är det skolan som gäller, åhh:=( sommarlovet har gått försnabbt & det är någonting vi inte gillar! nej fyfan.fast ska faktiskt bli rätt kul o få träffa alla kompisar och få tillbaka gammla rutiner, men sammtidigt vill jag absolut inte tillbaka till skolan, och om jag nu börjar bli sjuk, så känns kul o bli det den sista tiden på sommarlovet =( kommer bara bli sjukare eftersom jag vägrar vara hemma, sjuk o sjuk är jag väl inte, men käkar såna tabletter man mår rätt dåligt av, man blir helt svag i bena och i hela kroppen, skit i det klagandet nu, finns värre saker. nu ska jag snart äta sen ska jag antagligen ut igen! me ♥ sommarlov, måste ta vara på den lilla tiden som finns kvar! gör ni det också;)


7;an det är ngt vi är, och utan er 6 skulle jag aldrig klara skolan, ni gör den så jävla lätt, alla gånger jag skrattat tillsammans med er, all skit vi hittat på, alla gånger vi stört på lektioenerna, alla gånger vi fått skäll, ja ni betyder mycket, och ska bli skönt o träffa er varje dag igen,för utan er är skolan inte kul..
louice, isabella,emma,nadja,johan&jessica. jag älskar er! :)
/  matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0