145 dagar kvar!:D


nu undrar förstås ni alla, 145 dagar ?
till vad fan då ? :D
christmas baby!
julen är härlig!
alots of paketer,
family och vänner .
kalle anka and his vänner!
allt är frid & fröjd :D
förutom för denna killen han fick sitt
hjärta krossat :| kolla denna videon ↓

så to bad för han men här är en annan
som önskar sig en annan person :|
hur fan ska man få plats med en hel
människa i ett paket ? :|
måste bli ett jäkligt stor paket!:D
yay pressies its all we want (a)

hahaha disney måste det va vid jul!
denna låten gör mig hyper & ultra glad
santa claus is coming to town. * bom
bom bom bom bom * YEAH !

denna låten är skitskön!
älskade den när man va mindre,
men sch " jag älskar den fortfarande"
hahahha:D med massor av snö :D


 
kära tomten.
iår har jag verkligen varit snäll, eller iallfall mestadels,tror jag !:D
 det är inte så lätt som det verkar:| men jag har försökt ? :D det räknas väl ?
men iallfall så är min önske lista inte så lång, & helst vill jag ha allt :)
puss & kram. louice ♥

fred perry tröja
nya trikåer
1000 miljoner
hundvalp
kattvalp
platt tv
lap top
nagel manikyr
utomlands resa
att blondintrio.blogg.se blir kända!
fred på jorden
att min familj/släkt dör av åldern, inte av sjukdomar
att svälten tar slut
att jag får mvg i nått ämne
att jag inte får några ig
adidas linne
moppe
michael jackson the ultimate collection

skoja bara ,
aldrig att jag
önskar mig så
mycket. men
vill att mycket
av det ska slå in
även fast det kanske.
inte kommer hända
på några år.



GOOOD JUL :D " hhohohohohhohoh" ←

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0